Výhody
homologizácia pre prevádzku na ceste
kvalitné a dizajnovo veľmi dobre spracovaná, terénneho vzhľadu
silný a výkonný elektromotor pripojený priamo na pohonnú nápravu, nie je tu reťaz ani kardanová hriadeľ, minimálna údržba
štvorkolka je automatická, radí sa len vpred alebo vzad
veľké kolesá, moderný veľký LED displej s informáciou o rýchlosti, stave nabitia
viacstupňové nastavenia tuhosti tlmiča
aretácia brzdy pre stav zabrzdené
kvalitné terenné pneumatiky
2 “ťažné zariadenie, pre pripojenie prívesného vozíka
vďaka tichému a ekologickému elektromotoru, môžete na štvorkolke jazdiť takmer kdekoľvek napr. Ísť s deťmi na prechádzku do parku, kam s benzínovou štvorkolkou nemôžete
HECHT 59399 je akumulátorová štvorkolesová štvorkolka s homologizáciou pre prevádzku na pozemných komunikáciách . Možno registrovať ako bežné vozidlo a s patričným technickým preukazom, evidenčným číslom a povinným ručením prevádzkovať aj na ceste . Štvorkolka sa tak môže stať úsporným a ekologickým dopravným prostriedkom do zamestnania poslúži pri ceste na nákup apod .. Rovnako dobre však poslúži aj pri práci v záhrade.
Vybavená je bezkľúčovou spínacou skrinkou. Namiesto kľúčika slúži diaľkový ovládač, v ktorého prítomnosti sa štvorkolka aktivuje. Bez neho elektronika nezopne. Ovládačom sa zároveň aktivuje alebo deaktivuje alarm . Na prepravu menšieho nákladu alebo nákupu možno použiť predný a zadný nosič, stroj je vybavený aj ťažným zariadením (guľou) pre ťahanie prívesných vozíkov.
Štvorkolka je vybavená prednými bubnovými brzdy a zadnými kvapalinovými, kotúčovými brzdami. Predné bubnové brzdy sú ovládané pákou na riadidlách, zadné kotúčové kvapalinové brzdy sú ovládané pedálom, pravou nohou. Motor je osadený na zadnej odpruženej náprave, prevod z motora na os je pomocou uzavretej prevodovej skrinke. Predné kolesá sú na samostatne odpružených závesných ramenách. Na prepracovaných hliníkových ráfikoch sú osadené veľké pneumatiky s hrubým dezénom zaisťujúcim dokonalú trakciu aj v teréne. Na riadidlách je upevnený digitálny tachometer. Dravým vzhľadom i akceleráciou sa stroj približuje “dospelým” štvorkolkám so spaľovacím motorom. Zásadnou výhodou je však úplnetichá prevádzka bez emisií . Prevádzkovať teda možno aj v miestach, kde by hluk, alebo zápach splodín mohol okolie obťažovať.
Podľa aktuálneho stavu akumulátora je doba nabíjania 8 – 15 hodín. Nabíjačka je súčasťou dodávky stroja.
Vypočítaný dojazd na jedno nabitie je 70 km . Reálny dojazd priemernou rýchlosťou 35 km / h pri hmotnosti vodiča 70 kg je 60 km. Dojazd je ovplyvnený kondíciou akumulátora, zaťažením stroje a terénom. Maximálna rýchlosť je 45 km / h.
Štvorkolka je vybavená ťažným zariadením (guľou).
Recenzie
There are no reviews yet